Sunday, 5 April 2015

Alhamdulillah =)

Assalamualaikum... =) =) =)

muehhehehee.... lama benar gue nggak aktif blogging...
kerinduan nih hahaha....lol
weh weh weh... menghitung hari nak abes matrik nih.. hahahaha
sedih gk laaaa sbb nk pisah ngan kwn2 aku haha..
sapa x sedih..
jumpa kawan mcm2 ragam... 
ada yg suka kita 
ada yg menyampah ngan kita
ada yg 50-50 dgn kita...
ada yg dengki dgn kita
tapi xpaa.... itu perkara biasa...hahahaha..
aku x kesah pon...
hidup cuma sekali..
so, kita hadap jee...hahaha
cakap memang mudah...
haha lirik lagu gitewww....
hmmmhmmm.... ngaqot la aku nih.
next week dah study week... so, lebih kurg 3 minggu je kat cni.
yehetttt!!! x sabar nk abes matrik. hehe.. =)

pastu perancangan slps matrik ...erm ermmm...
nanti aku update. =D
ermmm...... ade lagi aq nk story hari nie....
tapi waktu x mengizinkan lulz.....hahaha 


12:15p.m LIBRARY KMKT.
BILIK CYBER.

Gomawo!!! :D 4 reading my entry

No comments: